هزار کلمه پرکاربرد کره ای با ترجمه و رومنایزیشن

بسم الله الرحمن الرحیم
زبان کره ای حدود 80-75 میلیون نفر گفتگو کننده دارد. کشور کره جنوبی و سپس  جمهوری دموکراتیک خلق کره شمالی و بعضی از استان های چین که با کره شمالی همسایه هستند از  بیشترین تعداد گفتگو کنندگان این زبان هستند. کره جنوبی که بیشترین آمار متکلمان به این زبان را دارد در کشور ما در چند زمینه خاص بیشتر شناخته میشود.
خوش آمدید                 환영
از کمپانی های بسیار مشهور سامسونگ و ال جی و شرکت خودروسازی هیوندای گرفته تا شناخته شدن این کشور به عنوان کشوری با پرسرعت ترین اینترنت جهان و یا کشوری با بیشترین آمار جراحی زیبایی جهان و موارد دیگر، اما بدون شک در چند ساله اخیر سریال های کره ای طرفداران بسیاری را در کشورمان پیدا کرده است.که میتوان از سریالهای پربیننده ای نظیر سریال 54 قسمتی جواهری در قصر ( یانگوم ) ، سریال 36 قسمتی امپراتور دریا ، سریال 81 قسمتی  افسانه جومونگ ، سریال 36 قسمتی امپراتور بادها و سریال 60 قسمتی دونگ یی نام برد.
در سالهای اخیر طرفداران این زبان نیز زیاد شده و برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی تصمیم گرفته شد 1000 کلمه پرکاربرد زبان کره ای همراه با ترجمه و تلفظ رومنایز برای تهیه و دانلود شما عزیزان اماده شود.
برای آشنایی بیشتر شما ، اسکرین شات یکی از صفحات را برای نمونه میتوانید مشاهده کنید. کلیک کنید

با یادگیری هزار کلمه پرتکرار هر زبان میتوان حدود 70 % از متون آن زبان را فهمید.


سوالات احتمالی شما
این لیست توسط چه شخص یا نهادی تهیه شده است؟
لیست لغات کاربردی کره ای توسط انستیتو ملی زبان کره ای تهیه شده است. و سایت تکراری ها برای اولین بار در ایران با ترجمه انگلیسی به فارسی معنی لغات کره ای توسط مترجم و انجام ویرایشات لازم آن را برای تهیه و دانلود شما اماده کرده است.
چگونه میتوانم این پی دی اف را تهیه کنم؟
شما میتوانید از طریق پرداخت توسط درگاه انلاین این کلمات را تهیه کنید. پس از پرداخت لینک دانلود این کلمات بلافاصله برای شما نمایش داده خواهد شد. ضمنا لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.
قیمت پی دی اف 1000 کلمه پرتکرار کره ای چقدر است؟
این پی دی اف به قیمت 25 هزار تومان به فروش میرسد.
در صورتی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین را نداشته باشم آیا میتوانم باز این لیست را تهیه کنم؟
بله در صورتی که شما با هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین را ندارید میتوانید با کارت به کارت کردن به شماره کارت زیر و ارسال شناسه پرداخت ان به ایمیل سایت و یا ارسال در قسمت نظرات ( حتما ایمیل اعلامی درست باشد)  و بررسی شدن پرداخت شما به ایمیل شما ارسال شود.
شماره کارت :          0625-1752-9974-6037
ایـــمـــیـــل :          tekrariha@yahoo.com
در صورتی که با هرگونه مشکلی در پرداخت و دریافت و … مواجه شدید ان را در قسمت نظرات و یا ایمیل سایت ارسال کنید تا بررسی و انشا الله حل شود.

Comments

Popular posts from this blog

دانلود پابجی Army Attack برای اندروید

دانلود رایگان نسخه مود شده کلش اف کلنز ۲۰۱۸ ( clash of bugs ) برای ios